תינוקות וילדים

מאז ומתמיד יש לי אהבה וחיבור טוב לילדים🙂 אני מטפלת באנשים כמעט עשור ומאז שילדתי את מעיין בתי הבכורה (לפני ארבע שנים) , הטיפול בילדים בקליניקה היה נראה לי הדבר הטבעי ביותר לעשות.. הטיפול בתינוקות וילדים ברפואה הסינית הינו יעיל ביותר לפתרון מגוון רחב של מחלות ובנוסף יעיל למניעה ולחיזוק המערכת החיסונית של ילדך. תינוקות וילדים מגיבים טוב ובמהירות לטיפול וניתן לראות תוצאות מצויינות כבר לאחר מספר מועט של טיפולים.

סוג הטיפול מותאם לגיל הילד ולמצבו. הטיפול נעשה בשיתוף פעולה ובעזרת ההורה ומתבצע תוך כדי שהילד משחק, שומע סיפור וכדומה.  כך שהילדים מגיעים בשמחה לקליניקה🙂

הכלים הטיפוליים :

טיפול בשיטת השונישין- מגיל 0-5 . דיקור ללא מחטים!!! זוהי שיטה יפנית לטיפול בתינוקות וילדים. ללא פחד וכאב שהוא!!! טיפול שילדים מאוד אוהבים ( חשים מעין ליטוף/דגדוג).  לפי גישה זו אין צורך בדיקור עד גיל 5  , מספיק גירוי של המרידיאנים ( ערוצי האנרגיה) ושל נקודות ואזורים מסויימיםעל פי אבחנה. מטפלים באמצעות כלים קטנטנים ועדינים וכך מפעילים גירוי  על המרידיאנים.  ילדים מגיבים לטיפול בצורה טובה ובמהירות. הטיפול עצמו אורך כמספר דקות עפי גיל הילד( אורך המפגש הטיפולי 30-60 דקות הכולל שיחה ,תשאול ואבחנה).

בהתאם לאבחנה ההורים יכולים לקבל הדרכה ספציפית לטיפול עצמי בילדיהם בבית. הטיפול בבית אורך כמספר דקות וכולל מגע. ערך מוסף: הטיפול הביתי תורם ומחזק את הקשר בין ההורה לילד:) שיתוף הפעולה עם ההורים חיוני ביותר להצלחת הטיפול ולאפקטיביות מירבית.

 

דיקור  סיני-במקרים מסויימים עד גיל שנה במידת הצורך אני מבצעת גם דיקור( למספר שניות) , בגיל זה מוטיב הפחד הפסיכולוגי עדיין לא קיים והדיקור אינו מכאיב כלל. הדיקור מתבצע באמצעות מחטים עדינות מותאמות לקטנטנים. עפי אבחנה ובמידת הצורך יתבצע דיקור גם לילדים "חזקים "אשר לא חוששים ממחטים.  בשונישין בעיקרון משתמשים עד גיל 5 במקום מחטים, אך אפשר להשתמש גם לילדים גדולים יותר אשר חוששים ממחטים. נותן תוצאות לא פחות טובות מדיקור.

צמחי מרפא- במצבים מסויימים על פי אבחנה ,ההורים יקבלו מרשם צמחי מרפא אשר מותאם אישית לילדם.

התאמה תזונתית- ההורים יקבלו הדרכה מותאמת למצב ממנו סובל הילד. איזה מזונות ייטיבו עימו ומאיזה מזון כדאי להימנע.

באלה בעיות ניתן לטפל?

  • מערכת חיסונית חלשה/ נטייה להתקררויות תכופות-  כחלק מבשלות והתפתחות המערכת החיסונית של הילד, ילד אמור לחלות 8-122 פעמים בשנה. וזה חיוני עבורו על מנת להתמודד טוב יותר עם חיידקים ווירוסים שיפגוש בהמשך חייו. הבעיה מתחילה כאשר המחלות ( הפשוטות לכאורה) מתארכות יתר על המידה( מעל מספר ימים) ו/או חוזרות על עצמן לעיתים תכופות. זה למעשה מעיד על מערכת חיסונית חלשה וניתן לחזקה באמצעות טיפול ברפואה סינית בפשטות ויעילות רבה.  דבר הימנע את הישנות  ומשך המחלות .והילד יהיה בריא, חיוני ,וחזק יותר:)
  • תינוקות – גזים , ריפלוקס- תוצאות טובות ומהירות.
  • בעיות אוזניים- דלקות / נוזלים באוזניים/שקד שלישי-  אקוטי / כרוני. נוזלים באוזניים- ירידה בשמיעה, נחירות, נזלות לעיתים. תוצאות טובות ומהירות לרוב אשר יכול למנוע צורך בניתוח כפתורים.
  • בעיות נשימה- שיעול אקוטי/ שיעול כרוני, אסתמה, ברונכיטיס, סטרידור. נזלת כרונית.
  • "מחלות חורף" –שפעות, התקררויות,חום,דלקות גרון, נזלות ושיעולים.
  • מערכת עיכול- כאבי בטן, שלשולים ועצירויות.
  • הפרעות שינה/הרטבת לילה/בעיות התנהגות  ועוד. 

shutterstock_11316976

***    חשוב לציין שאין האמור מהווה המלצה או התוויה רפואית.  אני דוגלת בשילוב של הרפואה          המשלימה עם הרפואה הקונבנציונלית ולהבין את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.            שילוב בין  השתיים בשיקול דעת  על פי המקרה ייתן מענה יעיל ומוצלח ביותר

כתיבת תגובה